söndag, november 19

Fantomsmärtor...













Shit man - shit!

Mycket drinkar med blockflöjtskvinnan i helgen, men hon är en lattjotyp den där Alfahonan - galet farlig om man är begåvad med mustasch och inte håller i kepan ordentligt!

Nu sitter man här med en beige betongkeps och fantomsmärtori både skendräkten och i kläderna som ligger i en svart och vitrandig hög nedanför sängen... pannluggen gör ont och hårtopparna klyvs av alkoholdunsterna som kroppen fortfarande jobbar med att göra sig av med!

Togge sitter bredvid mig och tittar föraktfullt på mig... jag vet vännen, du vill gå ut och göra "bimbim" och "bambam" - men du skäms så till den milda grad över mig just nu och håller dig hellre, än ses på gatorna med mig!

Sitt-Togge-sitt!

Och titta inte på mig så där är du gullig!

1 kommentar:

Rut-Kamilla sa...

Oj, stackars Togge och lite grand stackare dig. Men hunn blir nog glad om han får smaka på lite rester från gårdagens galamiddag, fast först måste han nog ut och bimma...

sega tack härifrån, jag är så belåten och mätt och trött