måndag, november 20

Habilitation

Jag ska bli en bättre husse! Jag ska gå ut med Togge när han verkligen vill och inte när han ligger och sover som bäst i sin lilla korg, eller när han leker med sin lilla barbapappa i rosa manchester... Togge bestämmer när promenad skall genomföras hädanefter! Jajjamensan så får det bli. Och vill han ha med sig sin barbapappa i rosa manchester - så ska han banne mig få det också... Det är ungefär som om jag skulle tvingas gå ut utan min mustasch bara för att Togge tycker att det är olämpligt med kroppshår på bara vissa utvalda delar av kroppen, till exempel under nosen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att Togge gillar barbapappan jag sydde åt honom! Tappa inte bort den på promenaderna bara för jag syr ingen ny!

Maria sa...

Det är klart Togge ska få ta med sig sin rosa manschesterbarbapappa på promenad om han verkligen vill det! Tänk dig själv om du var tvungen att gå ut utan din musche??? Varit på Berlinsthlm på senaste tiden?